+

Vásárlási tudnivalók

Kínálatunkban elsősorban kerékpár alkatrészek találhatóak meg. Ezek a termékek kizárólag webáruházunkon keresztül rendelhetőek meg.

 

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:+36308552960(munkanapokon 17-20 óráig), illetve info@mountaingoat.hu

 

A szállítási díj teljes mértékben a Vevőt terheli, ennek összege a kosárba helyezett termékek és a választott szállítási mód után kerül meghatározásra.

 

A szállítási díj kizárólag magyarországi cím esetén érvényes.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok rendelést leadni?

Rendelést a webáruházon keresztül vagy e-mailben lehet leadni, telefonos megrendeléseket nem fogadunk el.

 

Honnan tudom, hogy az adott termékből van-e raktáron?

Webáruházunk felületén a raktáron lévő termékeknél szállítási idő van feltüntetve, általában 3-7 munkanap. Amely termékek jelenleg nincsenek a raktárunkban, azoknál a termékeknél a szállítási időnél a Rendelhető szöveg van feltüntetve. A rendelhető termékek szállítási feltételeiről tájékoztatjuk a vásárlót. Webáruházunk adatbázisát folyamatosan frissítjük, ennek ellenére alkalmanként előfordulhat, hogy egyes termékek tévesen szerepelnek az oldalunkon, és kiszállításuk jelenleg nem lehetséges. Ebben az esetben a megrendelésed beérkezése után haladéktalanul értesítünk, és egyeztetünk a további teendőkkel kapcsolatosan.

 

Hogyan használhatom az oldalt?

Az oldalon található termékek böngészéshez nem szükséges a regisztráció. Webáruházunkban a vásárláshoz sem szükséges a regisztráció.

 

Mennyibe kerül a szállítási díj?

A szállítási költség a vevőt terheli, amely a kosárba helyezett termékek után kerül meghatározásra. Normál méretű csomagoknal a szállítási díj általában 1400 Ft és 1900 Ft között van, azonban vannak túlméretes csomagok (kerekek, köpenyek) ahol a szállítás plusz költségekkel járhat.

A szállítási díjak kizárólag magyarországi szállítási címek esetén érvényesek.

 

Amennyiben átutalással kívánod megrendelni a termékeket, úgy nincs pluszköltséged, abban az esetben viszont, ha utánvétellel szeretnéd megkapni őket 400 Ft utánvét díj költséggel kell számolnod, ami a megrendelés véglegesítésekor minden esetben hozzáadódik a rendelt termékek összértékéhez.

 

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelt terméket?

Megrendelésed beérkezése után a szállítási folyamat azonnal elkezdődik, és a visszaigazolás után 3-7 munkanapon belül meg is érkezik hozzád.

 

Milyen költség terheli még a termékek árát?

Az oldalon található termékek árai már tartalmazzák az ÁFA-t, más adó, vagy csomagolási költség már nem terheli a vásárlót.

 

Ki és mikor kézbesíti a csomagot?

Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta, a DPDés a GLS futárszolgálat kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik a 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, sikertelen kézbesítés esetén a csomagot letétben hagyja a legközelebbi postahivatalban vagy csomagponton. Postán maradó csomagok esetében  a kiválasztott címen vehető át a megrendelés. A csomag feladásáról e-mailben minden esetben értesítést küldünk.

 

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Mivel kizárólag online üzletet üzemeltetünk, webáruházunkban nincs lehetőség személyes átvétellel történő megrendelések leadására.

 

Mikor kell kifizetnem a csomagot?

Utánvét esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor, a futárnak kell kifizetni. A számlát a csomagban fogod megtalálni. Átutalásos fizetési mód esetén e-mailben fogunk értesíteni az átutaláshoz szükséges információkkal.

 

Sérült a csomag, mit tegyek?

Kérünk, hogy a csomagot kézbesítéskor, a futár előtt vizsgáld meg, a terméken észlelt esetleges sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét, a csomagot pedig ne vedd át. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

Hogyan tudok átutalással fizetni?

A megrendelésed beérkezése után e-mailben fogunk értesíteni az átutaláshoz szükséges információkkal. Utalásnál kérjük a megrendelés azonosítóját a közlemény rovatba írni. Amint az átutalás beérkezik a folyószámlánkra, a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak. Amíg az átutaláshoz szükséges információkat nem küldjük el neked e-mailben, addig ne utalj!

 

Hol találom az ügyfélszolgálat elérhetőségét?

Az oldal fejlécében, az "Áruház információ" menüpont alatt megtalálod a telefonszámot és az e-mail címet is.

 

Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

A rendelések teljesítése teljesen automatizált folyamat, azonban előfordulhat, hogy a termékekkel, vagy a szállítással kapcsolatban kommunikálnunk kell veled, aminek elsődleges formája az e-mail, másodlagos pedig a telefonos egyeztetés.

 

Nagyon várom a csomagom. Hol érdeklődjek, ha szeretném megtudni, hogy mikor érkezik?

Az e-mailben küldött csomagszám alapján az alábbi linkeken, a Magyar Posta, DPD vagy a GLS futárszolgálat nyomkövető rendszerében tudsz tájékozódni a csomagod helyzetéről.

 

https://netcsomagom.dpd.hu/login

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

 

Külföldre is tudok rendelni?

Külföldre csak előreutalás után tudunk csomagot küldeni. Ebben az esetben megrendelés előtt érdeklődj a szállítási díjakról valamely elérhetőségünkön.

 

Mennyi ideig tart nyitva az üzlet?

Hagyományos értelemben vett boltot nem üzemeltetünk, mindössze ügyfélszolgálati irodát. Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 17-20 óráig érhető el az alábbi telefonszámon: +3670/3899223

Kapcsolat

  • 4751 Kocsord Rákóczi Ferenc utca 27/A
  • +36308552960
  • info@mountaingoat.hu

Hírlevél

Viltor - webáruház készítés és bérlés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.